Mən Kişiyəm! …(Filmlərdən seçmələr)


-Gəlmələr, məni yeməyin.Axı mənim avadım və uşaqlarım var.Onları yeyin! (Simpsonlar / The Simpsons)

Düzgün sual vermədən düzgün cavab da almaq mümkün deyil.. (Mənə Yalan de / Lie to Me)

– Şahid kimdir?

– Mən. Nə baş verib ki???    (Avtomobildən qorun! / Берегись автомобиля!)

 

– Mənim müəlliməm dedi ki, gözəllik insanın daxilindədir.

– Bunu eybəcər olanlar deyir. (Yalançı, Yalançı / Liar Liar)

 

Ölüm hamının üzünə gülür.İnsanın edə biləcəyi yeganə şey isə cavab olaraq ona gülümsəməkdir. (Qladiator / Gladiator )

Biz mehribanlıq edə- edə  öldürürük.Bu bizim strategiyamızdır. (Şeytanın Vəkili / The Devil’s Advocate)

Mən bilirəm ki, sənin keçmişin yoxdur  – icazə ver sənə gələcək təklif edim. (Mələk- A / Angel-A)

Sənin sahibin olduğun əşyalar, sonucda sənin sahibinə çevrilir… (Döyüş Klubu / Fight Club)

– Mən kişiyəm!

– Hər kəsin öz çatışmamazlığı var.. (Cazda Yalnız Qızlardır / Some Like It Hot)

 

Qorxu – qandaldır.Ümid isə Azadlıq. (Şouşenkdən Qaçış / The Shawshank Redemption)

Mən sənin beynini yeyəcəm və onda nə fikirləşdiyini biləcəm. (Qorxu Planeti  / Planet Terror)

Susmaq ən yüksək səsdir. (Həyat Gözəldir /La Vitaè bella)

Dünyada iki cür insanlar var : İldırımla üz- üzə gələnlər və ondan dam altında gizlənənlər.Dam daha yaxşı seçimdir. (Qadın Ətri / Scent Of A Woman)

Həyat onu pisliklərə sərf etməkçün çox qısadır. (Amerika tarixçəsi X / American history X)

0 Responses to “Mən Kişiyəm! …(Filmlərdən seçmələr)”



  1. Şərh yaz

Bir cavab yazın

Sentyabr 2011
BE ÇA Ç CA C Ş B
« Avq   Okt »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blogun statistikası

  • 20,793 hits

miR bagiR in Twitter

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Digər 46 izləyiciyə qoşulun


